درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

نویسندگان

ابر برچسبها

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :ماهان ما
تاریخ:دوشنبه 28 اردیبهشت 1394-02:10 ق.ظ

روش های جدید در کتابخانه ها و دوره های آموزشی بررسی اطلاعات

عنوان انگلیسی مقاله: Current trends in library and information studies curricula around the world
عنوان فارسی مقاله: روش های جدید در کتابخانه ها و دوره های آموزشی بررسی اطلاعات در سرتاسر جهان.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ظهور اینترنت و دسترسی سریع و آسان توسط اینترنت به مجموعه گسترده ای از منابع اطلاعات دیجیتالی، روش هایی را که کاربران با منابع اطلاعاتی سرو کار دارند در سطح گسترده ای تحت تاثیر قرار داده و آن ها را به عنوان کاربر اطلاعات، مستقل تر کرده است. کتابخانه ها که زمانی کنترلی انحصاری بر روی انتقال اطلاعات داشته اند هم اکنون به عنوان منبع اطلاعاتی کوچکی برای کاربران مد نظر قرار می گیرند. این پیشرفت ها تغییرات قابل توجهی را در الگوه های اطلاعاتی ایجاد کرده اند که از رویکرد سیستم محور که تمرکزش بر روی چگونگی کارکرد سیستم بوده است به یک رویکرد فردمحور که به بررسی سیستم به گونه ای که توسط کاربر مد نظر می باشد تغییر یافته و تمرکزش را بر روی نیازهای اطلاعاتی و عملکردی کاربر قرار می دهد. این تغییر الگو، مجموعه اطلاعات و نقش تخصصی اطلاعات و ماهیت فعالیتشان را تغییر داده است. در واکنش به ماهیت رو به تغییر اطلاعات، کتابخانه ها و علوم اطلاعات (LIS) ،آموزش تغییرات قابل توجهی را با گذشت سال ها داشته است. هدف این مطالعه بررسی این مورد می باشد که تا چه حدی تغییرات در کانون الگوی اطلاعاتی در دوره LIS بازتاب داده شده است، به عبارت دیگر تا چه حدی دوره LIS با رویکرد کاربر محوری تطبیق می یابد.
ص 2
بررسی تحقیقات
آموزش کتابخانه ای امروزی در سال 1887 زمانی که ملویل دوی اولین دانشکده را برای آموزش کتابداران حرفه ای در دانشگاه کلمبیا تاسیس کرد، آغاز شد. چندین دانشکده کتابداری دیگر نیز در ایالات متحده و بریتانیا در دو دهه اول قرن بیستم تاسیس شد. (Mortazaie and Naghshineh, 2002; Torstensson, 2002). تا این زمان نظریه کلی در این رشته وجود داشت که در تحصیلات کتابخانه ای می بایست تجدید نظر گردد. این افکار به درخواست شرکت Carnegie منجر به تحقیقاتی شد که ساختار جدیدی را برای آموزش کتابخانه ای بر مبنای سیستم دانشگاهی مطرح کرد.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :ماهان ما
تاریخ:دوشنبه 28 اردیبهشت 1394-02:04 ق.ظ

آگاهی و عملکرد پزشکان عمومی در مورد بیماری های پریودنتال

عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge, attitude, and practice of medical doctors towards periodontal disease
عنوان فارسی مقاله: آگاهی، نگرش و عملکرد پزشکان عمومی در مورد بیماری های پریودنتال.
دسته: دندانپزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این پژوهش با هدف بررسی آگاهی پزشکان عمومی از ارتباط بیماری پریودنتال با سلامت عمومی انجام شد. همچنین عملکرد پزشکان در توصیه بیماران به انجام درمان های دندانپزشکی مورد ارزیابی قرار گرفت. در این مطالعه مقطعی 269 پزشک مشغول به طبابت در ناحیه نلور ‏به صورت تصادفی انتخاب شدند‏. آگاهی پزشکان در زمینه رابطه متقابل بین بیماری های پریودنتال و سلامت عمومی طی مصاحبه و با استفاده از یک پرسشنامه ارزیابی شد. داده های حاصل آنالیز شد و بر حسب درجه ارائه گردید‏. تمام پزشکان ( 100%) نسبت وجود ارتباط بین سلامت دهان و سلامت عمومی آگاه بودند ‏. اما تنها 10% از پاسخ دهندگان بیماران خود را ‏بدون درخواست بیمار به دندانپزشک ارجاع می دادند تعداد بسیار کمی از پاسخ دهنگان ( 23.3%) در مورد شاخه های مختلف دندانپزشکی اطلاعاتی داشتند. غربالگری و ارجاع توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی می تواند ‏با ترغیب بیماران به دنبال گیری مراقبت های دهان و دندان بر سلامت عمومی آنها سودمند باشد. بنابراین لازم است درباره اهمیت بهداشت دهان و دندان به عنوان بخشی از سلامت عمومی به پزشکان آموزش داده شود. 
‏مقدمه:
‏بهداشت دهان و دندان، بخش مهمی از سلامت عمومی است. عموما تصور می شود که بیماری های دهان تنها محدود به حرفه دندانپزشکی است. ‏هم از جنبه های دانشگاهی و تحقیقاتی و هم در زمینه درمانی، ارتباطات محدودی بین دندانپزشکان و سایر حرفه های مرتبط با سلامت وجود دارد (ا). بهداشت دهانی نامناسب انعکاسی از عدم توجه اجتماع به سلامت دهان و دندان است( ٢ ‏)، براین اساس لازم است پیشگیری از بیماریهای دهان هم در کشورهای عقب افتاده و هم در کشدورهای توسعه یافته به عنوان یک اولویت بهداشتی درنظر گرفته شوذ. مستندات غیر قابل تردید نشان داده اند که بین بیماری پریوذنتال با برخی بیماری های سیستمگ مهم از جمله دیابت( ٣ ‏)، برخی مشکلات دوران بارداری( ٤ ‏)، بیماریهای قلبی- عروقی(5)، بیماریهای تنفسی(6)، استئوپروزیس(7)، آرتریت روماتوئید( ٨ ‏) و سرطان ارتباط وجود دارد.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :ماهان ما
تاریخ:دوشنبه 28 اردیبهشت 1394-01:17 ق.ظ

محلول های جدید شستشوی کانال ریشه

عنوان انگلیسی مقاله: Newer Root Canal Irrigants in Horizon: A Review
عنوان فارسی مقاله: محلول های جدید شستشوی کانال ریشه.
دسته: دندانپزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هیپو کلرید سدیم با وجود برخی معایب، شایع ترین شوینده اندودنتیک است. شوینده های موجود فاقد تمام ویژگیهای ایده آل میباشند. از این رو برخی مواد جدید بمنظور جایگزینی شوینده های فعلی در دست مطالعه اند. در این مقاله به بررسی مروری شوینده های جدید، مزایا و محدودیت های آنها برداخته شده است. 
‏کلیدواژه: باکتری های کانال ریشه ، شوینده های کانال ریشه ، فتودینامیک ترابی ، کلرهگزیدین ، هیپوکلرید سدیم ، EDTA ‏، شوینده های جدید کانال ریشه 
مقدمه:
‏کیفیت فایل های اندودنتیک اینسترومنتهای چرخشی،
‏محلولهای شوینده و چلاتورها (chelating agents) که برای پاکسازی، شکل دهی و ضدعفونی کانالهای دچار عفونت بکار برده می شوند، در موفقیت و طول عمر درمانهای اندودنتیک نهق مهمی دارند. مطالعات انجام شده بر روی حیوانات و انسان میکروارگانیسرم ها را عامل ایجاد و تداوم بیماریهای پالپ و پری اپیکال نشان داده اند( ٢ ‏- ١ ‏). حذف میکروارگانیسم ها از کانالهای عفونی یک کار پیچیده است. حذف عفونت پیش از پرکردن کانال، شانس موفقیت درمان را بالا می برد. برعکس، در صورت باقی ماندن یا نفوذ مجدد میکروارگانیسم ها بداخل کانال پس از پرکردگی یا آبچوریشن کانال، خطر شکست درمان افزایش می یابد( ۵، 6‏). بمنظور کاهش تعداد میکروارگانیسم های سیستم کانال ریشه از روشهای مختلف اینسترومنتیشن، شستشوی کانال و داروهای داخل کانال استفاده می شود. عوامل شیمیایی همراه با اینسترومنتیشن با هدف پاکسازی کامل تمام سطوح سیستم کانال ریشه، رکن اساسی درمان اندودنتیکلرا تشکیل میدهد(ا). شستشوی کانال تکمیل کننده اینسترومنتیشرن است که به حذف بقایای بافتی و میکروارگانیسم ها کوک میکند( ٨ ‏). برای رسیدن به این هدف، روش شستشوی کانال نقش مهمی دارد( ٩،١٠ ‏). نتایج حاصل از شستشوی کانال به عملکرد ماده شوینده و قابلیت تماس با میکروارگانیسم ها و باقی مانده های بافتی بستگی دارد( ٢ ‏ا، ١١ ‏).



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :ماهان ما
تاریخ:دوشنبه 28 اردیبهشت 1394-01:07 ق.ظ

بیماری های پریودنتال پوکی استخوان، استخوان های فک

عنوان انگلیسی مقاله: Osteoporosis, jawbones and periodontal disease
عنوان فارسی مقاله: پوکی استخوان، استخوان های فک ، بیماری های پریودنتال.
دسته: دندانپزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ارتباط پوکی استخوان (استئوپروزیس) و اختلالات استخوان های فک موضوع قابل بحثی است. پوکی استخوان و بیماری های پریودنتال هر دو نوعی بیماری تحلیل استخوان هستند. به عنوان یک فرضیه، پوکی استخوان عامل خطر برای پیشرفت بیماری پریودنتال است و بالعکس، بیماری پریودنتال می تواند زمینه ابتلا به استئوپروز باشد. 
‏مدل های فرضی در توضیح این ارتباط وجود دارد: تصور می شود کاهش تراکم توده استخوانی ناشی از پوکی استخوان ممکن است تحلیل استخوان آلوئول ناشی از پریودنتیت را تسریع کند و در نتیجه تهاجم باکتری های پریودنتال را تسهیل نماید. باکتری های مهاجم می توانند بطور مستقیم با آزاد سازی انواع توکسین و بطور غیرمستقیم با ترثسح واسطه های التهابی موجب تغییر در هموستاز طبیعی بافت استخوان، افزایش فعالیت استئوکلاست ها و کاهش موضعی و سیستمیک تراکم استخوان شوند. مطالعاتی که به بررسی ارتباط بین این دو وضعیت پرداخته اند، بدلیل تفاوت در روس مطالعه، حجم نمونه و شاخص های مورد استفاده نتایج متناقضی را نشان داده اند. در مقاله حاضر به بررسی مروری مطالعاتی که ارتباط پوکی استخوان با اختلالات دهان از جمله تحلیل استخوان فک، بیماری های پریودنتال و از دست دادن دندان را مورد بررسی قرار داده اند، پرداخته شده است. 
‏برای روشن شدن ارتباط بین از دست رفتگی استخوان بطور سیستمیک و بطور موضعی در نواحی دهانی و نیز برای تعیین نقش دندانپزشکان در شناسایی خطر پوکی استخوان انجام مطالعات کنترل شده مورد نیاز است.  
‏ پوکی استخوان، استخوان های فک ، بیماری های پریودنتال
‏مقدمه:
پوکی استخوان (OP) بیماری سیستمیک اسکلتی است که با کاهش توده استخوانی و ضایعات ساختار میکروسکوپی بافت استخوان و در نتیجه افزایش شکنندگی و مستعد شدن به شکستگی استخوان مشخص میشود. در گذشته، OP یک فرایند فیزیولوژیکی مرتبط با افزایش سن در نظر  گرفته می شد، اما امروزه به عنوان یک بیماری مزمن چذد علتی شناخته






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :ماهان ما
تاریخ:یکشنبه 27 اردیبهشت 1394-12:21 ب.ظ

بهبود تکرارهای ژاکوبی و گاوس – سایدل

عنوان انگلیسی مقاله: Improving Jacobi and Gauss-Seidel Iterations
عنوان فارسی مقاله: بهبود تکرارهای ژاکوبی و گاوس – سایدل.
دسته: ریاضی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
زمانیکه تکرارهای ژاکوبی یا گاوس – سایدل همگرا می توانند برای حل سیستم های معادلات خطی مورد استفاده قرار گیرند، سوالی که مطرح می شود این است که چگونه نرخ های همگرایی تحت تاثیر قرار می گیرند در صورتیکه سیستم اصلی با اجرای حذف گوس اصلاح شود. ثابت می کنیم که در صورتیکه ماتریس تکرار اولیه نامنفی باشد، در اینصورت چنین حذف همگرایی را بهبود می بخشد. نتایج ما، نتایج موجود در مقاله [4] را بسط می دهند.








داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :ماهان ما
تاریخ:یکشنبه 27 اردیبهشت 1394-12:18 ب.ظ

نوع فعالیت و نوع لغت نامه در فراگیری لغات به صورت تصادفی

عنوان انگلیسی مقاله: Type of Task and Type of Dictionary in Incidental Vocabulary Acquisition
عنوان فارسی مقاله: نوع فعالیت و نوع لغت نامه در فراگیری لغات به صورت تصادفی.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این بررسی، تاثیر فعالیت های درک درک محور و تولید محور در فراگیری لغات به صورت تصادفی در ارتباط با استفاده از لغت نامه های تک زبانه و دو زبانه و همچنین مد نظر قرار دادن جنسیت و دو زبانه بودن افراد، مورد بررسی قرار می گیرد. برای رسیدن به این هدف، 161 دانشجوی دانشگاه زبان خارجی انگلیسی در ایران دعوت شدند تا متنی را بخوانند که دارای 12 لغت ناشناخته بوده و تمارین مورد نظر مربوط به آن را حل کنند. به افراد اطلاع داده شده بود که آن ها اجازه دارند تا از لغت نامه که از قبل تهیه شده بود، برای جستجوی معنی لغت مورد نظر استفاده کنند. نتیجه آزمون واژگان فوری وتاخیری نشان داد که افرادی که از لغت نامه تک زبانه (انگلیسی به انگلیسی) استفاده می کنند نتایج بهتری را در حفظ کلمات بدون در نظر گرفتن جنسیت و دوزبانه بودن افراد داشته اند
کلیدواژه : واژه های تصادفی، حفظ،،  دوزبانه بودن و جنسیت
1- پیشینه
فراگیری موثر لغت نامه زبان دوم دارای اهمیت خاصی برای یادگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی می باشد که این افراد به طور مستمر با وجود سال های مطالعه واژگان کم ارزش تری را فرا می گیرند.
در مراحل اولیه فراگیری زبان خارجی، دانشجویان چند هزار لغتی را که دارای کاربرد گسترده می باشند یاد می گیرند. بسیاری از این کلمات به طور متناوبی در مواد آموزشی که، مد نظر می باشند به کار می روند که بسیاری از آن ها به آسانی قابل فراگیری می باشند. به هر حال حجم لغات در اندازه 2000 کلمه برای حرفه ای شدن در یک زبان کافی نمی باشد. برای نمونه در ارتباط با خواندن، تخمینی از تعداد کلمات مورد نیاز، برای درک متون خاص متفاوت می باشد.اما یک توافق کلی وجود دارد که 5000 کلمه پایه به عنوان حداقل شرایط می باشد اما برای خواندن متون غیر تخصصی علمی  محدوده وسیع تری از لغات مورد نیاز می باشد. فراگیری اتفاقی این کلمات تا حدی امکان پذیر نمی باشد زیرا ان ها اغلب در مواد آموزشی زبان خارجی واقع نمی گردند.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :ماهان ما
تاریخ:یکشنبه 27 اردیبهشت 1394-12:13 ب.ظ

رابط الکترونیک قدرت با کنترل کننده پردازشگر دیجیتال سیگنال

عنوان انگلیسی مقاله: COPULE AND THEIR USES
عنوان فارسی مقاله: کوپلاس (پیوند) و کاربرد آن.
دسته: ریاضی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این بررسی در مورد کوپلاس، بعضی از جنبه هایی از کوپلاس، خصوصیات آنرا مد نظر قرار داده که تاکیدی بر روی ارتباط آن با آمار و پیوند آن با مراحل مارکوف و پیش بینی شرطی دارد. 
1. کوپلاس چیست؟
کوپلاس در سال 1959 توسط اسکلار معرفی شد. امروزه تحقیقات بر روی کوپلاس بسیار گسترده می باشد. خواننده در درجه اول، به کتاب های معتبر و بررسی های افرادی چون شویزر، اسکلار و نلسون ارجاع می گردد. همچنین کتاب های نوشته شده توسط جو و هاتچینسون و لی شامل اطلاعات مهمی می باشد؛ به این ترتیب مجموعه ای از مقالات و موضوعات آن ها، زمانی که نیاز به آن ها احساس می گردد، مد نظر قرار می گیرند. مقاله کنونی به معرفی بعضی از ویژگی ها و کاربردهای کوپلاس، حتی مواردی که دارای ارتباط نزدیک با موضوع نمی باشند، می پردازد. البته نمی توان وانمود کرد که وسعت یا تشابه عمیقی در آثار ذکر شده وجود دارد.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :ماهان ما
تاریخ:یکشنبه 27 اردیبهشت 1394-09:09 ق.ظ

زمانبندی دوره تحصیلی دانشگاه با الگوریتم ژنتیک

عنوان انگلیسی مقاله: University Course Timetabling with Genetic Algorithm: a Laboratory Excercises Case Study
عنوان فارسی مقاله: زمانبندی دوره تحصیلی دانشگاه با الگوریتم ژنتیک، بررسی موردی تجارب آزمایشی.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به شرح کاربرد الگوریتم ژنتیکی هیبریدی در ارتباط با نمونه های دنیای واقعی در مورد زمانبندی دوره اموزش دانشگاهی می پردازد. ما زمانبندی آزمایشی را در محیط کاملا محدود مد نظر قرار می دهیم، که در ارتباط با آنف تعریف رسمی داده می شود. تکنیک های ارائه راه حل متناسب با این مسئله به همراه عملگرهای ژنتیکی مربوطه و الگوریتم جستجوی محلی تعریف می گردند. رویکرد مطرح شده در این مقاله به طور موفقیت آمیزی  برای زمانبندی در نهادهای پژوهشی مورد استفاده قرار گرفته و دارای قابلیت ایجاد زمانبندی برای نمونه های مسائل پیچیده تر می باشد.
1. مقدمه:
مسئله زمانبندی دانشگاهی و انواع  آن به عنوان بخشی از دسته بندی زمانبندی و مسئله زمانبندی می باشد. هدف جدول زمانبندی، تعیین ضوابطی برای تعداد محدودی از منابع بوده در حالی که تمام محدودیت ها نیز در نظر گرفته می شود. دو شکل مسئله زمانبندی دانشگاهی در تحقیقات امروزی مد نظر قرار می گیرد: زمانبندی امتحان و مسئله زمانبندی دوره آموزش می باشد، به ترتیبی که تفاوت بین این انواع معمولا بستگی به دانشگاه مربوطه دارد. این مسئله به صورت تخصصی تر مبتنی بر فعالیت های بعد از ثبت نام و یا تکلیف محور می باشد. در مسائل بعد ثبت نام، زمانبندی می بایست به گونه ای ایجاد گردد که تمام دانشجویان بتوانند در تمام برنامه هایی که ثبت نام کرده اند شرکت کنند، در حالی که در مسئله برنامه تحصیلی محدودیت ها بر طبق به دوره تحصیلات دانشگاه  و نه بر مبنای داده های نام نویسی می باشد. 
به دلیل پیچیدگی ذاتی مسئله و تغییر پذیری ، بیشتر مشکلات حقیقی مرتبط به زمانبندی دانشگاهی بر مبنای NP می باشد. این موارد مستلزم الگوریتم های ذهنی می باشد که تضمینی را برای راه حل های مطلوب ایجاد نمی کنند، اما در بسیاری از موارد قابلیت ایجاد راه حلی را دارند که که برای اهداف عملی مناسب می باشند. قبلا نیز نشان داده شده است که تکنیک های مبتنی بر موارد فرا ذهنی ( همانند الگوریتم های تکاملی؛جستجوی ممنوع و غیره) مشخصا متناسب با حل این نوع از مشکلات بوده، و این مقاله نمونه ای از آن رویکرد می باشد. 
این مقاله تمرکزش را بر روی مسئله زمانبندی آزمایشی (LETP) قرار می دهد، که ما آن را به عنوان نوعی از مسئله زمانبندی دوره آموزشی دانشگاهی (UCTP) تعریف می کنیم. انگیزه برای این مقاله حاصل از نیاز برای ایجاد زمانبندی خودکار در نهادهای پژوهشی می باشد. این جداول زمانی دیگر با استفاده از روش های سنتی به دلیل بالا رفتن پیچیدگی های مربوط به اصلاح دوره آموزشی ایجاد نمی گردد.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :ماهان ما
تاریخ:یکشنبه 27 اردیبهشت 1394-08:42 ق.ظ

تغییر از روش آموزش الکترونیک به آموزش سیار

عنوان انگلیسی مقاله: Transitioning from e-Learning to m-Learning: Present Issues and Future Challenges
عنوان فارسی مقاله: تغییر از روش آموزش الکترونیک به آموزش سیارمسائل کنونی و چالش های آینده.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله آموزش سیار را در فضای روش های آموزش امروزی قرار می دهد. سه گروه اصلی چالش ها عبارتند از- فناوری، توسعه و آموزش- که در تغییر از آموزش الکترونیک به آموزش سیار، تعریف می گردند. تاثیری که آن ها بر روی شرکت کنندگان، آموزندگان و آموزگاران و دانشجویان در فرایند آموزش سیار دارند نیز مورد بررسی قرار می گیرند. 
1. مقدمه:
به دلیل رشد مستمر اطلاعات و فناوری ارتباطات، ما امروزه شاهد پیشرفت سریعی در توسعه فناوری های آموزشی می باشیم. دسترسی از راه دور به مقدار زیادی از مواد آموزشی با توسعه فناوری های اینترنتی و سریعتر و آسان تر شده است. این موارد منجر به افزایش مستمر تعداد کاربرانی که از خدمات جدید ارائه شده توسط آموزش های از راه دوراستفاده می کنند، شده است. 
کاربرد روزافزون تجهیزات سیار و ارتباطات بی سیم قابلیت دسترسی به محتوا را در هر مکان و زمان امکان پذیر کرده، و به این ترتیب روش های آموزشی انعطاف پذیر تر و جدیدتر- یعنی آموزش سیار را ایجاد می کند.
در طی تغییر از یک روش آموزشی، همیشه با چالش هایی مواجه می شویم. در مورد تغییر از آموزش الکترونیک به آموزش سیار نیز به این صورت می باشد. یکی از مضرات توضیحات کنونی مرتبط با این چالش ها این می باشد که آن ها نگران این می باشند که آن ها آموزش سیار را بدون بررسی روش های تعامل متقابل با روش های آموزشی دیگر مد نظر قرار می دهند. اشکال دیگر این می باشد که این چالش ها بصورت مجزا از یکدیگر مورد بررسی قرار می گیرند. برای نمونه چالش های آموزشی بدون ارتباط با چالش های توسعه و موارد دیگر مورد ارزیابی قرار می گیرند. 
ما این موقعیت را مد نظر قرار می دهیم که چالش های مربوط به تغییر از آموزش الکترونیک به آموزش سیار می بایست از نقطه نظر تعامل متقابل میان ان ها و از نقطه نظر تمام متقاضیان در فرایند آموزش سیار – یعنی آموزندگان، آموزگاران و دانش آموزان مد نظر قرار گیرد. تنها بر این اساس راه حل موفقیت امیزی برای این چالش ها ایجاد می گردد.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 




  • تعداد صفحات :82
  • ...  
  • 5  
  • 6  
  • 7  
  • 8  
  • 9  
  • 10  
  • 11  
  • ...  
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic